10/17/2014

אתרים ובלוגים שהם השראה לנסיעה, תוך כדי הנסיעה וגם מחשבות אח"כ

לקראת הנסיעה נחשפתי ללא מעט בלוגי מסע, בעיקר של משפחות ישראליות, אם כי לא רק.
בפוסט הזה אנסה לרכז- בעיקר עבורנו, אולם גם עבור אחרים- את המקומות המעניינים האלה.
אנשים עושים דברים מגניבים ביותר!!!

הללי עלתה לי בחיפושים דיי מהר בהתחלה, שמה היה לי מוכר מהעבר, מאתרים אחרים וגם היו לנו לא מעט חברות משותפות (לפי הפייסבוק לפחות). יש לה הרבה לשתף ולספר. מעניין ביותר!

את נעמה אני "מלווה" כבר שנים (בדיוק היום שאלה הגדולה שלי- מה זה 'ליפן ובחזרה'? והסברתי לה קצת מאיפה התחיל הבלוג הזה)

עמיחי הגיב לי פה בבלוג כמה פעמים ועקבתי אחרי תגובתו לבלוג שלו, על טיול לפני 3 שנים

שלי ומשפחתה עשו מסע וכתבו עליו

ויש את ה nomadic family שעד כמה שהבנתי כבר חזרו ארצה, אחרי כמה שנות נדודים ברחבי העולם (אם כי אני ממשיכה לקבל מהם סרטוני יוטיוב משעשעים)

מאז שאנחנו נסענו נסעו עוד כמה חברים, כמו שירה ומיכה למשל.
זה פוסט ראשון בבלוג של מיה שגם יצאה עם משפחתה למסע של שנה, באזור אחר בעולם משלנו (מאז נוספו שם עוד ועוד פוסטים).
רואי וגיל נסעו- חזרו- ואוטוטו יסעו שוב
זהר ומשפחתה עומדים לצאת למסע

אולי נפגוש מי מהם בדרך... מי יודע?

2 תגובות: